vineri, 8 aprilie 2011

Cum se va recupera materia pierduta in timpul grevei ?raspunsurile unor elevi de la liceul ,,Teoretic Nicolae Iorga”

„Greva profesorilor parea la inceput ceva benefic pentru elevi.O saptamana liber nu strica deloc acum insa dupa ce am pierdut trei saptamani din materie eu una ma ingrijorez. Trebuiesc recuperate aceste ore dar inca nu s-a stabilit cum.Eu sunt de parere ca orice solutie e buna atata timp cat nu se ingheata anul scolar.Cea mai buna metoda ar fi sa recuperam pe parcurs.”Ionela Istrate
      „Parerea mea este ca orele pierdute din timpul grevei le vom recupera sambata si multi dintre elevi vor lipsi .”Raluca Maxim
    „Eu cred ca se vor lua zile din vacanta de vara,in care se va recupera greva.Alta solutie mai buna nu vad.Sambata si duminica nu se pot relua orele ,nu cred ca va veni cineva la scoala”Vlad Ursachi
   „Dupa parerea mea orele se vor recupera pe parcursul anului scolar.Se va preda mult insa e mai bine decat sa pierdem anul.” Larisa Sanduliac
   Unii profesori au declarat ca daca greva va continua isi vor da demisia.Ei iau aceasta decizie dupa ce au stat si 20 de ani in fata elevilor.
Cadrele didactice ameninta ca vor relua protestul daca nu li se va da salariul pe luna martie.De aceasta data va fi greva in toata tara.
            

                                                                  Contac Geanina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu