duminică, 29 mai 2011

Ziua parintilor de INGER

        Astazi la Biserica „Cuvioasa Parascheva”a fost oficiata o slujba speciala pentru copii ingeri.Acei copii care au murit la nastere sau imediat dupa acesta.Mamele de ingeri ,care s-au adunat intr-un numar semnificativ ,au  varsat rauri de lacrimi pentru pruncii pe care nu i-au tinut niciodata in brate.
      „Stii cum este sa iesi cu bratele goale din maternitate?sa iti zica  toti :”Asa a fost sa fie, o sa ai si alti copii,?sa  nu  iti spuna nimeni o vorba buna? sa  nu-ti poti  privi copilul pe care l-ai  dus in pantece noua luni?Stii cum este sa stati in acelasi salon cu mame care alapteaza si care isi tin cu caldura pruncii la piept, in timp ce tu nu-ti poti stapani lacrimile ?”.Aceasta este marturia unei mame de inger.
     Cu chipul plin de lacrimi femeia a gasit taria sa-si exprime tristetea in fata zecilor de oameni prezenti la aceasta slujba oficiata de parintele Diaconul.
Mama de inger de patru ani femeia a explicat chinul prin care a trecut dupa pierderea copilului..”Nu stiu cum arata copilul meu!”a spus mama revoltata.Ea marturiseste ca a fost nevoita sa intrebe o asistenta despre felul in care arata copilul pe care il astepta cu atata dragoste si pentru care ar fi facut orice.
 „Am intrebat un doctor cati centimetri si ce greutate are copilasul meu,mi-a raspuns sec  :”Nu mai conteaza acum.”spune aceeasi mama chinuita de nelinisti.
Mama arunca vina si asupra spitalului care nu a avut aparatura necesara pentru ai salva pruncul.Aceasta a marturisit ca toate au evoluat ,mai putin aparatura din locurile in care se aduc pe lume copii.
,,Am fost nevoita sa ma mut din oras,sa-mi schimb locul de munca pentru ca daca se afla ca am pierdut copilul nici la serviciu nu mai eram primita.Nu sunt vinovata cu nimic.Nimeni nu ne intelege pe noi parintii de inger.Doar Biserica ne ajuta,doar aici gasim spirjin.”le-a marturisit femeia celor adunati in curtea bisericii.
Mama de inger spunea cu frica in glas ca lucrurile ar fi fost altfel daca in maternitate ar exista un psiholog care sa ajute familii greu incercate.Tot ea a marturisit ca zilnic moare un copil.Zilnic o femeie devine o mama de inger ,si patru batranei ajung bunici de inger.La un calcul simplu constatam ca  intr-un an opt mii de persoane sufera din pricina pierderii unui copilas.Cei mai multi copii nu depasesc varsta de un an inainte de a urca la Cer.
In cinstea ingerilor un profesor a compus special o poezie in ale carui versuri s-au regasit parintii care au pierdut cele mai iubite fiinte,copii.
   Zeci de porumbei albi au fost stransi la piept de catre  parintii si bunicii de inger.Multi dintre ei le-au soptit zbuatoarelor mesaje pe care sa le duca pruncilor din Cer.
   Un copilas de cinci ani a sarutat porumbelul pe crestet sopitindu-i dulce:”E pentru tine Ioana”.
Mirela ,mama de inger marturisea:”Cel mai mare regret ?ca nu i-am facut nicio poza!N-am nicio amintire.”






O alta mama de inger spunea:”Dupa tot cosmarul ,m-au mutat intr-un salon cu mamici care-si alaptau bebelusii.Eu nici macar nu reusisem sa-l vad pe al meu !Am cerut sa-l vad dar nu m-au lasat!Mi-au luat si acest mic drept pe care-l mai aveam,sa-mi vad copilul pe care 8 luni l-am purtat in burtica 8 luni”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu